Shopping igen:P

Hejsan:D
Igår var det ju hemma match mot kil tror jag det va.
Fick ju spela på topp, jag trodde seriöst att dom skojjade med mig haha.
Hade ju aldrig gjort det förut typ, lite nervöst och förvirrande men i andra halvlek fick jag vara höger back som vanligt.

Idag har jag och mamma haft heldag på stan:D
Är kul att shoppa med henne för man blir så bortskämd och kan lyckas lura i henne att hon ska betala lite^^
Köpte iallafall, tröja, tunika-tröja typ, två vanliga tights, ett par jenstights, ett par skor, linne, kjol och lite godis:D
Väldigt lyckad dag måste jag säga.

Nu ska jag snart möta Linnea, Felicia och Clara tror jag vid pizzerian.
Vet inte vad vi hittar på, blir säkert nåt skojj.

Ha det bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0