Ska äta varma mackor nu:)

Hej, idag började jag min dag med att vakna med världens mensverk!
Klockan nio också! Fast innan det hade jag vaknat till flera gånger sen typ klockan fem eller nåt.
När man går upp så tidigt en ledig lördag tycker man ju att man borde ha fått lite gjort under dagen men att städa rummet som jag tänkt blev det inget av, jag och Tindra läste dock lite läxor:)

Men efter några timmar åkte jag, mamma och Ulf till Emmy för att hämta upp henne och sedan åka in till stan.
Skulle kolla på skor till bröllopet och vi hittade både skor och en Clara i skoaffärerna;)
Så jag, Emmy och Clara gick en stund på stan sen, åt också mat på Wok Kitchen i Mitt i City, ett tips är att ta kycklingspett med ris och jornötssås, är så himla gott!

Här är en bild på skorna jag köpte också.
Ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Olof

Snygga!

2009-08-30 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0