Hinner inte blogga varje dag, och orkar inte heller;)

Hej har ju inte bloggat på några dagar nu men det känns inte som att det har hänt så mycket intressant heller.
Skolan har ju börjat igen, men den här första veckan är värdegrundsvecka, alltså bara massa lekar, övningar, och prat på lektionstimmarna.
Iförregår tror jag det var som jag var med Felicia och Linnea. Kul var det.
Igår var det fotbollsträning, och det var väldigt kul:)
Gick kanske inte skiiitbra men det gjorde lixom inget.
Jag kom också på varför jag igentligen går i fotboll då...
På planen kan jag släppa allt annat, jag får vara ute och "leka" och sparka boll med massa trevliga personer och kompisar och det är så jävla kul helt enkelt.

Idag har jag inte gjort så mkt efter skolan, är hos pappa och här har jag stekt pannkakor och klippt gräset...
Nu ska jag ut och mata kaninerna innan jag åker hem till mamma igen.

Ha det bra, puss:D

Här kommer en bild på favvohundarna också, ps de är mycket gladare i verkligheten, men här är det ju jag som har tvingat dom att sitta sådär...
haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0