Bra helg, men åter till vardagen och skolan...

Hejsan:)
I lördags, 15/8 fyllde ju brorsan 25 år!
Så vi var massa folk hemma hos oss och åt god mat och massa tårta och allt.
Det var trevligt, sen på kvällen bytte jag om för att sedan åka till en annan fest, hehe.
Lina har ju fyllt år<3
Det var också väldigt trevligt, var ute på promenad, lyssnade på musik, och lite sånt.
Väldigt skojj!

Sen igår, söndag, så lurade mamma och pappa och helena och alla ut mig och Niklas till Skutberget.
Där väntade en väldig båtfärd, haha;)
Det var en sån båt med massa sitsar i vet ni...en sån som dom tydligen använde inom militär och polis och så när det var storm ute till havs typ...
Det var faktiskt skithätigt, och tro inte att det var en vanlig tur ut med båten, det var ashöga vågor och jag och Niklas satt LÄNGST FRAM hela färden!!!
Vi bokstavligen flög genom luften bland vågorna och det vackra ljuset från solen!
Riktigt kul var det iallafall:)

Men nu är det måndag och skolan börjar idag:/
Känns väldigt tråkigt och man bölrjar ju få lite ångest...alla säger ju att åttan är den värsta årskursen.
Men man får ju inte haka upp sig på det, det blir nog skojj;)
Ha det bra, puss

Älskar dig Emmy<3
Kommer bli jättekonstigt utan dig i skolan, men vi ska såklart fortsätta va och jag hoppas du kommer trivas på Engelska skolan...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0