Istéet var INTE gott........haha!

Vann inte blogg tävlingen, fast det hade jag inte förväntat mig heller, så det gjorde inte så mycket.
Dagen på stan har iallafall varit bra, är jättetrött nu men det blev lite julklappar och en tröja till mig. :)

Jag och Emmy åt på Burger King igen, tjocka som vi är hehe!
Det är bra att dem har fått Fanta Exotic Thrill, den är gooooood!



Fast det var något fel på ketchupen.... haha



Självklart provade vi massa snygga skor också!



Efter ett tag var vi tvugna att dricka något och få upp blodsockret.
Vi gick till Espresso House, vilket var ett stort misstag haha!
Beställde iste som vi var jättesugna på, men det var INTE gott!!!!



Jaja, ha det bäst!

Puss O Kram

Kommentarer
Postat av: f

hehe okej :D



allt bra? :)

2009-12-05 @ 18:07:29
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Allting bra ikväll:) ?

2009-12-05 @ 21:29:05
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0