Julcup, Julpyssel o Barbie and The Nutcracker!

Hej!
Dålig uppdatering idag, men har ju haft fullt upp hela dagen!

Spelade julcup idag, förlorade de två första matcherna men vann den sista!
Det var faktiskt väldigt kul, har ont typ överallt menmen, jag och Linnea va ju lugnt snyggast som ninjor iallafall!
Tyvärr blev det inga kort :/ Hehe ;)

Sen åkte jag hem för att duscha, bättra på sminket och sen åka till Emmy!

Där var det julpyssel inplanerat, mycket prat, skratt och julgodis!
Supermysigt var det, och jättekul att träffa Sissi! Va ju jättelängesen.
Träffade deras kompis Emelie också, jättesnäll och rolig tjej.
Kollade på Barbie and The Nutcracker också,  supergullig film!
Fast av någon anledning så var den bättre när man var liten ;)
Men det var väldigt lyckat! :D


Lyssnade också på när Sissi spelade piano som hon är BÄST på!
Hon spelade bland annat Yirumas - River Flows In You!


http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k

Kolla på den, riktigt vackert!

Hoppas ni har haft en lika fylld-med-skojj-dag som jag!
Puss


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Ja, verkligen! Så sjukt gott!

2009-12-16 @ 23:23:12
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: natta

jobbar som hotel receptionist ska snart åka till jobbet i den här snö stormen..

2009-12-17 @ 11:55:40
URL: http://natalies.se
Postat av: hampus

jahaaa, det va det ni va xd

jag tänkte typ "ååh, svart klädsel, fantasifullt" xd

men va ni ninjor så va ni ju det ;)

2009-12-23 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0