Fortfarande på västkusten

Hej igen!

Det var längesen jag bloggade, jo jag vet.
Men nu är jag igång en snabbis direkt från västkusten.
Har ju så mycket att berätta igentligen men orkar inte ta heeela berättelsen just nu.
Sammanfattar det hela:
Jag var ju i uddevalla med pappa och Helena, sen åkte jag vidare till min favorit stad Göteborg:)
Där bodde vi en natt hos min syster, sen åkte jag o Bea till Liseberg över en dag, väldigt roligt kan jag säga.
Åkte bl.a Uppswinget( vilket jag är mycket stolt över ), och vann såklart stjärnvinst som vanligt. Plopp blev det denna gång.
Sen sov jag över hos Bea, pratade, hyrde film, käka massa snacks, och hade det allmänt mysigt.
Åkte sedan vidare till Stenungsund, fick komma till min kusins pappas hus och sov där.
Hade väldigt mysigt och så där också, världens gulligaste kattungar har dom ju också.
Men nu är jag ju iallafall här, i stugan hos mormor och morfar.
Ska vara här ett tag och bara ta det lugnt tror jag, är dock på partyhumör och saknar alla kompisar men får väl försöka koppla av. Måste också försöka komma igång med träningen och få upp konditionen, är ju dags för fotbollen att dra igång igen snart, och cup blir det också.
Bilder kommer sen när jag kommit hem;)

Hoppas ni har haft det lika bra som mig, och glöm inte att kommentera!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0