Tillbaka från Stockholm!

God kväll kära underbarn!

Nu har jag kommit hem från Stockholm, där var det riktigt trevligt måste jag säga!
Snyggt hotellrum, shopping och god mat!
Testade bland annat sushi för första gången, dock inget för mig, men allt annat var bra hehe!



På fredagen köpte jag dessa snyggt rockiga sakerna!




Vi åt på kinaresturang och gick på musikal, vi såg HAIRSPRAY!
Den var riktigt bra och Rolf Lassgård var asrolig som Edna, haha ;)
Så det tipsar jag absolut om, se den!
Filmen med John Travolta, Zac Efron och massa fler är också bra tycker jag.



På lördagen var vi på Naturhistoriska museet, vi kollade också på en 3D film på Casanova.
Sen på kvällen var vi hos Ulfs kusin och åt mat, första gången jag åt anka.
Va lite skeptisk men det var faktiskt jättegott.





Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0