New Moon!

Hej!

Har varit på bioooooooooooo!!

Jo just det, JAG SÅG NEW MOON!
Den var jättebra, lite tjatigt att skriva om det kanske, verkligen alla pratar om det men jag älskar dom filmerna asså! Och alla säger att Jakob är snyggast i den här men nej, jag står fast vid att Edward är snyggare! Hahaha.
Extremt trevligt sällskap vare iallafall, Malin, Linnea, Jossan, Lina och Meja.

Haft hkk prov idag också ju, och tagit influensa spruta.

Nu ska jag hoppa in i duschen och imorgon är det onsdag, alltså block i skolan!

Puss

Fina ungar:



Hihi jag o Malin är söööta!


Kommentarer
Postat av: MALIN;D

BÄÄÄST!!<3

2009-11-25 @ 14:10:33
URL: http://malinstenbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0