Caféterian idag:)

Hejhopp!

Trevlig dag idag i skolan, satt i Caféterian( stavning...?) med Jennifer.
Hade Linnea och Clara som hängde där men annars var det lite dåligt med köpandet tkr jag, haha;)

Men det var kul, annars har jag inte gjort så mkt idag.
Jag och Olle va ute och gick med Emil typ en timme, trevligt var det.
Emil var trött när vi kom hem, haha.

Har matteprov imorrn också...inte jättekul om man säger så.
Gick ju bra på hemkunskapsprovet, MVG!!!
Asstolt är jag :D
Fast har en känsla av att det inte kmr gå riktigt lika bra med matten, men vi får hoppas på det bästa.

Ha det bra! <3


Kommentarer
Postat av: Janna

vilken Olle ?:)

2009-10-10 @ 11:36:22
URL: http://jannavsebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0