Make it worth it!

Tja!

Idag vaknade jag vid typ åtta halv nio, som jag har gjort varje dag i stort sett! -.-
Man tycker ju att man borde passa på o sova nu när det är lov, men inte då...

Har varit hos tandläkaren, ska tillbaka i december och "putsa och plasta", vet inte riktigt vad det betyder, men är ganska säker på att jag har gjort det förut.

Igår va jag med Emmy, Linnea och Jossan, sen va vi hos Stina, såg på skräckfilm och hade det lite trevligt. :)
Idag och ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, får väl hitta på nåt kul.



Åker snart till Stockholm också!!:D
Wiiiieee<3

Den här låten är ganska bra, lite uttjatad kanske men funderar på om jag ska försöka lära mig den på gitarr nån gång... :)

http://www.youtube.com/watch?v=g6nQOVaqGgQ&feature=fvw

Ha det bra, puss<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0