Kul i Gbg! :)

Hej bloggen!

Vaknade upp i Elins soffa idag och fick frukost på sängen, riktigt gött det! ;)
Jag, Jossan, Linnea och Felicia gick ju på stan igår här i Göteborg.
Det var väldigt kul, köpte ett par jeans från Rut, ett linne från Monsoon, ansiktsrengöring från Åhlens, armband åt Jejja från Shock och en tröja från Gina.
Åt jättegod sallad med nudlar, kyckling och grönsaker m.m och hade det allmänt trevligt!
( Bilder kommer sen )

Som ni kanske ser har jag gjort lite ändringar på bloggen, lite coola färger och roligare text på lite ställen.
Jag och Elin satt länge(!) med det igår, det blev som det blev hehe.
Hyrde film och käkade massa frukter, grönsaker och godis igår också. :D

Annars har vi inte gjort så mycket idag, har stylat och sminkat varann, vilket alltid är kul.
Vi kanske hinner gå i lite affärer sen innan jag ska ta tåget hem. :/

See ya!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0