Brölloppppppp imorrn!!!:)

Hej, fredag igen vilket är väldigt skönt.
Va på elevrådsmöte idag.
Det är rätt kul faktiskt, det är bra folk som är med och vi kommer säkert vi gjort massa saker;)

Nästan alla i åttan har ju åkt iväg nu på komfirmationsläger i dalarna.
Skulle varit kul att följa med men jag ska ju på bröllop imorrn så det gick ju inte.

Ska möta Erik och Emma vid hotel Plaza runt halv tio.
Sen ska vi upp till deras svit och bli sminkade och stylade och så tror jag.
Efter det bär det av till kyrkan där vi ska möta fotograf o.s.v
Tror det kommer bli jättekul, fast börjar bli lite nervös eftersom jag ska gå in först i kyrkan med allas typ 200 blickar på mig....

Ska åka och handla nu iallafall och sen hämta upp Elin och Robert vid tåget.

Ha det braaaaaaaa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0