Helgen :)

Tjenareeeeeee :)

Helgen har varit bra, i fredags firade vi pappa lite för han fyllde år i torsdags.
Sen va jag med Sandra, Linnea, Felicia, Stina ett tag.
Igår var det första jag gjorde istort sett att plocka bajs...vilken underbar morgon liksom^^
Min underbara hund var väl nödig, men behöver inte skriva om det, kanske inte superintressant haha;)

Men sen på kvällen blev det Sandra, Julia, Linnea och Felicia.
Köpte godis och kollade på Twilight.
Elr jag kollade på Twilight iallafall...;)

Nu på förmiddagen var jag, Sandra och Julia på gudstjänst i Skoghall.
Ska ju konfirmera oss, så vi satt där och sjöng med i psalmerna.
Mkt trevligt;)

Men ska snart på säsongens sista match nu, hemma mot Mallbacken.

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0