Jag och Elin i somras när vi hjälper pappa.

Hej, skola idag som vanligt.
Veckan har verkligen gått superfort, redan fredag ju!

Idag tog vi kort för Karlstad katalogen, som tydligen hela Sverige kommer kunna se...
Så man fick inte vara "rolig" på bilden, vilket sög för det är ju det som är grejen med Karlstá katalogen.
Men i måndags var jag ju på elevrådsutbildning på Kilene, det var faktiskt intressant och helt okej, trodde det skulle vara ganska tråkigt.
Men då blev jag iallafall med i elevrådsstyrelsen som kassör, hehe:)
Det blir säkert en bra erfarenhet, men för att komma till saken så fick iallafall vi i elevrådstyrelsen(som tog ett separat kort också) vara lite oseriösa.
Blev väääldigt ful på ena bilden, haha gjorde nån jättekonstig grimars men de skulle inte ta den ändå tror jag.
Hoppas inte det iallafall...:S

Spelade match mot norrstrand och vann med 1-0 i onsdags!! Det var väldigt kul, ska ju spela mot dem i finalen i dm på söndag också.

Va på första konfirmations träffen igår, skulle försöka lära sig alla namn och så.
Ska ju inte med på lägret vilket är tråkigt, men det blir säkert bra^^

Ha det så bra.
See ya;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0