HTC Desire

Idag åkte jag o mamma o kollade på mobiler, jag har ju haft min ganska länge nu och den har varit väldigt tålig så det är väl dags för den att inte orka mer...
Det går inte att ladda den, måste ladda genom en annan telefon, väldigt krångligt!

Men det blev ingen mobil idag, de är ju så dyra allihop!
Helt sjukt att en liten mobil kan kosta 5000:-, det får man ju en bärbar dator för!
Fast med internet i mobilen är det ju ungefär samma sak...

Detta är den jag verkligen vill ha just nu iallafall.


Blixt!

Kommentarer
Postat av: CAROLINA

ååh ja mitt år har varit toppen!

hur har ditt år varit? hänt ngt speciellt? (:



btw, har hört att den där mobilen är jätte bra!

vad roligt att du tycker om min blogg, din blogg

var väldigt fin, och du är fin! kram

2010-12-29 @ 21:34:03
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0