Ett inlägg om gårdagen :)

Guuuuuud vad fruktansvärt irriterande det var igår när jag skulle lägga in inlägg om dagen osv!
Fick skriva om inlägget tre gånger tror jag, men sen gick det inte ändå.
Fick nog och gav upp tillslut...

Men igår var jag iallafall på gudstjänst kl.11 för att sedan åka in till stan med Angelica.
Shoppingbegäret som väcktes var lite skrämmande, när man har pengar hittar man inte alltid något man vill ha, har man inga pengar - som jag då - vill man verkligen ha ALLT!
Fruktansvärt jobbigt måste jag säga!

Anne ;)


Vi åt pitabröd med kycklingfile, massa sallad, turkisk yoghurt och salsa. Mums!


Efter stan åkte vi hem till mig och var som döda, rikitgt trötta då!

Men vid halv sju var det fotbollsträning och det var kul.
Sprang lite ute först, i 20 minus grader, vilket inte var jättekul men man fick upp värmen inne i den nästan lika kalla hallen sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0