Blir mycket att redigera efter dagens filmning!

Pojken min tyckte att det var dags att uppdatera bloggen och det har han säkert rätt i! ;)

Filmningen gick väl sådär idag, blir mycket att klippa bort!
Men det var kul, tills vi började frysa tårna av oss...
Hade ju den dumma idén att filma utomhus... DET ÄR SNÖ OCH MINUSGRADER UTE!
Och det skulle föreställa under Franska revolutionen också, men men det blir säkert bra när vi redigarat klart och så!

Slutade halv tolv idag också, kompledigt för att vi kvar i skolan länge när det var julcup.
Så det var ju skönt!
Sen kom pojkvännen hem till mig och tillbringade min annars väldigt lata dag tillsammans med mig!
Kollade på film och lagade mat t.ex, pasta och sojafärs!
Smakar typ exakt som köttfärs för er som inte visste det.
Fast godare på nåt sätt.... Tycker jag då. ;)

Nu ska jag snart sova, sovmorgon imorrn men vill ju hinna läsa lite också... hehe.

Kramisaaaar <3


Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: tack, din blogg är awesome också!

2010-01-20 @ 22:43:44
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Malin

vad filmar ni för något?

2010-01-20 @ 22:52:16
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0