Dagens och filmning imorgon!

Tjoho!

Idag har jag bara slappat efter skolan, kollat på One Tree Hill och varit ute med Emil (vovven).

Nu ska jag kila ner och fixa mig lite mat :)

Imorgon är det dags att filma vårat filmprojekt i skolan också.
Film i Värmland kommer till skolan för att hjälpa oss filma, och sen nästa vecka redigera, våra egna reklamklipp.
Min grupps kommer ju bli bäst!
Haha, jag agerar mest kameraman i teamet, hoppas det blir någorlunda bra iallafall! ;)

Dagens humör: Glad, lite trött

Dagens artist:
Rihanna

Dagens band:
Muse

Dagens vilja: Resa jorden runt!

Dagens webbsida: http://www.robpattinson.com/ Hihi, ja titta vad jag hittade! Trailern till hans nya film Remember Me finns där, verkar riktigt bra!

Dagens kläder:


Puss <3

Kommentarer
Postat av: N e l l y ♥

sv; Nej det är verkligen ingen hit!



Snygga kläder :)



Kram

Nelly

2010-01-19 @ 20:24:49
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0