Tips på filmer?

Idag har det inte hänt mycket intressant, tänkte jag skulle be er om tips istället på bra filmer som går på bio nu.

Tänkte gå på bio imorrn några stycken men vi vet inte riktigt vad vi vill se...
Jag är lite sugen på Sherlock Holmes, Snabba Cash, Bright Star, Till Vildingarnas Land eller något sånt kanske?



Fast jag lär ju inte få med mig Olle, och förmodligen inte Linnea, Sandra eller nån annan heller för den delen på ett drama om kärlek, poeter m.m... Möjligtvis Emmy men hon är borta på gympatävling i helgen.

Är nog mest inne på Sherlock Holmes eller Snabba Cash just nu...

Så, bombardera mig med tips på bra bioaktuella filmer tack!


Kommentarer
Postat av: cindy

inte mycket, ligger i soffan & är

jätte förkyld! :(

2010-01-29 @ 21:37:11
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0