Va fel det kan bli!

"Många fans fick minnen för livet"

 

"Robert Pattinson, 23, ångrar sitt uttalande om kvinnors kön och hävdar bestämt att han skämtade när han sa att han är allergisk mot vaginor.  

”Twilight”-stjärnan orsakade ramaskri härom veckan med uttalanden som ”jag hatar verkligen vaginor” och ”jag är allergisk mot dem” i en intervju med tidningen Details.    

Nu ångrar han sig och förklarar sig i en tv-intervju.  

— Jag har lärt mig två saker. Det första är att inte försök att skoja i intervjuer och det andra är att inte ställa upp på intervjuer överhuvudtaget, säger han enligt Access Hollywood.  

Rob berättar att han verkligen har lärt sig en nyttig läxa.  

— Man ska inte prata om vaginor, det är ett väldigt känsligt ämne."

"Jag är allergisk mot vaginor", sa han - på skämt - till Details

Se Rob på premiären av hans nya film!
_______________________________________________________________________________

Hahaha, stackars Robert!

Källa: Starlounge kändisnytt


Kommentarer
Postat av: E M S Y

haha :D

2010-03-02 @ 22:27:17
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

:DD

härligt sötnos <3



haha,jag har släktingar i florida och argentina och dem ska kunna följa bloggen :)

2010-03-02 @ 23:28:45
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Anonym

haha ah :)

a,fast det sjukt varmt -,-

elr argentina var det,florida var ok.



vad görs? <3

2010-03-02 @ 23:49:43
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0