jag i modelljakten?! njaa tveksamt..




hanna om saniaclaus:
Halloj, ska du vara med i modelljakten?
svara gärna i ett inlägg. :)
24 Augusti, 19:48
Hej på dig Hanna!
Ja varför inte svara i ett inlägg när man ändå är igång och bloggar:

Vet inte riktigt hur jag ska ta frågan, men jag väljer att ta den som en komplimang!
Men nej jag har inga som helst planer på att delta i modelljakten.
Tanken på att lilla jag skulle försöka tävla mig in i en modelltävling överhuvudtaget känns ganska avlägsen, speciellt i en stor tävling som denna där tidigare vinnare har namn som Gisele Bundchen, Cindy Crawford m.m.
Dock är jag FÖR att aldrig ge upp, våga drömma och att aldrig säga aldrig så att säga.

Men jag har med säkerhet ingen som helst chans att platsa som "Sveriges nya toppmodell" tyvärr, haha.
Tänk så kul det säkert skulle vara dock..
Men men, i ett annat liv kanske.

Tack för din kommentar!
Kram

Kommentarer
Postat av: therese

Sv: ja, men verkligen, det är det. Allra helst skulle jag vilja slänga ut precis ALLT, och köpa nytt!

2011-08-25 @ 11:01:33
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

hehe okej :D men nu finns den i dvd kvalí :D

2011-08-25 @ 14:04:19
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0