as time runs by

hej svejs!
dålig uppdatering men ibland är det fullt upp och ibland finns inte lusten där tyvärr.
kul ändå att se att ni kikar in då och då, tack för det!

men nu till ämnet:
jag måste göra något med mitt hår innan jag blir tokig!
ska snart klippa mig som tur är, det behövs verkligen!
men skulle vilja färga/slinga det också.. är nog fortfarande inne på blont, jag trivs i det! fast det vet man ju aldrig när man väl sitter i frisörstolen.. kanske känner för någon drastisk förändring då vad vet jag, hehe.
knåpade ihop ett litet inspirationskollage av olika bilder.


kram på er

Kommentarer
Postat av: ewe

sv: åh tack:D härligt!!

2011-12-06 @ 16:17:56
URL: http://ewiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0