thank you



Vill skicka alla lyckönskningar och gratulationer som finns till min sånglärare, gitarrlärare och mentor inom musik i stort sett för att han lyckas så jäkla bra med det han gör.
Robin är en grym låtskrivare, musiker och viktigast av allt; han är verkligen en grymt bra kille!
Han har verkligen hjälpt mig jättemycket med det jag ju älskar så mycket, musik.

Han har stöttat mig, pushat mig och inspirerat mig i ca två år nu och det känns sorgligt att han inte kommer vara kvar som min lärare längre.
Han ska istället gå vidare och satsa mer på låtskriveriet och musikproduktionerna.

På Eric Saades nya album har han varit med och skrivit flera låtar, bland annat den här; Hearts In The Air.
Jag är så stolt! Hehe.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

bra låt faktiskt! Gillar videon också :)

2011-07-05 @ 10:59:49
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0