nytt o fräscht av gammalt o tråkigt

Ååh nu är jag trötter, har städat och möblerat om och fixat i mitt rum hela eftermiddagen och kvällen, så nu är det så fint så!
Om det är intressant kan ni få se bilder på hur det blev :)

Klippte ett par jeans som jag aldrig använde till shorts också, de blev lite korta kanske.. men äsch vad gör det!
Ovan shortsen har jag en härlig åttiotalströja på mig, stor med massa mönster och i härliga färger!
Åttiotalet gillas väldigt mycket från min sida, sålänge det är i "rätt" dos, så är det med det mesta tycker jag.. det ska blandas och mixas i olika doser för att bli rätt!
För det ska ju bli rätt för just en själv, ingen annan.

Riktigt såhär blev de ju inte, hade känts lite obekvämt att visa rumpan i shortsen tycker jag, men nästan...


Tyvärr så har jag glömt kamerasladden hos mi padre, men den hittar nog hit imorgon hoppas jag, då är det kalas för världens bästa mamma som fyller år!
Med andra ord blir det inga bilder idag men de kommer, de kommer.. ;)

Godnatt, kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vågar du inte plocka blåbär? finns hur mkt som helst nu :)

2011-07-13 @ 08:44:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: sarah

Vad härligt :)! Jo det hoppas jag med , men vädret ändrar nog sig snart.. det brukar vara regn i några dagar , sedan sol i några dagar osv .. typiskt svensk väder :)!

2011-07-13 @ 11:09:44
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0