catching up!

Hejhopp lingonsnopp!

Just nu är jag supermegajätteasdålig på att uppdatera, internet krånglar nämligen hemma och det har det gjort den senaste veckan, väldigt frustrerande!
Men det har ändå varit ganska bra eftersom att jag har haft fullt upp och egentligen inte haft tid till att sitta vid datorn i vilket fall som helst.

I onsdags t.ex så fyllde jag ju år... hehe!
Så nu är jag 16 bast! Hoppas på ett grymt år som sixteen.


Sen har jag haft sweet sixteen-middag med helt underbara tjejer!
Kvällen var grym och jag älskar mina vänner!

Bilder får ni så fort jag fört över de till datorn och internet fungerar.

Kan ju passa på att berätta också att jag officellt tillhör O.C - nördarna nu, igen..
Sitter och kollar på det nu, awesome!



Puss


Kommentarer
Postat av: Winter

One Tree Hill är bättre!

2011-06-13 @ 21:34:57
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: SIEL

förlåt för att jag har helt varit frånvarande från bloggen, men förra veckan som var vart min studentvecka och har varit fullt upp. Nu är jag tillbaka igen, fast på egna ben och tänkte ta vara på mitt sista sommarlov. HÄNG MED :D

2011-06-15 @ 00:07:19
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0