ISLAND 2

Hotellfrukost är aldrig fel!






Haha det va en aning blåsigt..

Min syster som engagerat delar med sig av sina kunskaper.


Min bror ristade in hans och hans tjejs initialer i det "mjuka" berget.


Det va riktigt häftigt att se vattnet koka i en liten del sjön vi var vid!








Förvånadsvärt hur äckligt det kan lukta, det luktade verkligen ÄGG, och inte på ett bra sätt..
Först blev jag nästan sugen på ägg, men sen tilltog lukten mer och mer och tillslut fick man nästan kväljningar haha. Men häftigt var det!



Här uppe var det blåsigt vill jag lova, jag och Elin klätrade uppför berget och kollade på de enosma vågorna! Bilderna ger inte rättvisa!





Sen åkte vi vidare till The Blue Lagoon, där vi badade i varmt källvatten. Det var riktigt härligt!


De är tagna med mobilkameran, jag borde ju verrkligen skaffa mig en systemkamera för tänk vilka häftiga(häftigare..) bilder det hade blivit!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Häftiga bilder! Vilken upplevelse att ha set naturen där:)

Frukosten ser god ut.

2011-05-20 @ 21:22:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emmy

mäktigt ö!

2011-05-21 @ 21:19:21
Postat av: syrdin

Snygga bilder!! förutom möjligtvis den på mig då..hm

Har du hört om vulkanutbrottet?? hihi gryyymt! :D kanske dock blir försenad hem bara för det, jaja vi får väl se hur det blir med det.

puss gooing

2011-05-23 @ 00:01:10
URL: http://eldfjall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0