för twilight-fansen, dofta som Bella! (?)

Hör och häpna, nu lanseras en parfym från Twilight som ska efterlikna hur oemotståndlig Bella är för Edward. Så här skriver de på Nelly.se där de nu säljer denna flaska för ca 400 kr;

" "The Twilight Saga"-filmerna visar den fascinerande passionen mellan Edward Cullen och Bella Swan. Denna förtrollande kärlekshistoria visar essensen av andlös romantik och lust som bara en doft helt kan efterlikna. Bellas doft är oemotståndlig för alla vampyrer, speciellt Edward. Hur hon doftar är overkligt och en av anledningarna till att Edward är starkt dragen till henne från det ögonblick vid deras första möte. The Immortal Twilight-doften har utvecklats för att efterlikna hur Edward uppfattar hennes doft, med inslag av sval citrus och vild kamomill, följt av en fin harmoni av vit freesia och pion. Basen i doften avslöjar en fängslande och mystisk kvinnlighet av patchouli, amber och mysk. "
50ml

 

Något att önska sig i julklapp kanske? Jag letar ju faktiskt efter en ny god parfym.

Får försöka få tag på en testflaska så jag får se om den är så lockande som det sägs...

 

 


Kommentarer
Postat av: ewe

sv: det är härligt med hemmakväll med! Det är bra med mig o utgången blev lyckad;) hoppas du får en bra söndag! kram

2011-11-27 @ 14:24:11
URL: http://ewiss.devote.se
Postat av: elin hallman

Snacka om att det är twilight-hysteri så fort en film kommer ut, såg nagellack på nelly som var inspirerade därifrån också ;)

Hade varit kul att lukta på den här, kanske kan va något att ha ;D



Kolla förresten gärna in min julkalender! Har en fototävling (i lucka 3) just nu om ett stjärnfilter från tvspelsweb. Var gärna med med en av dina bilder!

2011-12-05 @ 17:53:18
URL: http://elinhallman.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahaha jag är sjukt faccinerad av denna parfym. För mig, just nu är den inte så speciell. Men att dom ens kom på idén att försöka förklara för världen hur hon skulle lukta för edward ;) mahaha. awesome

2011-12-07 @ 10:28:30
URL: http://jennifermedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0