like it's all we've ever done

lovet har gått fort, för fort!
det är som vanligt det..
men jag har hunnit med massa skojj och det tackar jag för

jag har tagit det lugnt, rest till storstaden, spelat gitarr, varit med vänner, lyssnat på massa musik, fått upplevelser, shoppat, ätit gott, knutit nya kontakter, sprungit på ängarna i min barndomsvärld och tagit tag i saker jag länge velat.

sen är det en del saker som jag inte gjort, t.ex städa hela huset, plugga och träna, men det får jag ta som straff nu i efterhand antar jag.
hoppas ni andra som har haft lov också har haft det bra!
kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Perfekta läppar!

2011-11-06 @ 21:58:37
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0