so much more than happiness, so much more than happy. there's just no words

Tillsammans med Olivia i hennes underbara hem hade jag och Emmy en underbar lördagskväll!
Vi åt god mat, massvis med godis och chips, pratade och kollade på film tillsammans med Clara, Simon, och världens sötaste unge; Frida.
Blev lite pyronamiska framåt kvällen och bestämde oss för att grilla godisar hehe.
Blev riktigt lyckat faktiskt, oftast iallafall...
Men ska ni försöka er på det själva, glöm inte att släcka ljusen! ;)







Sitter nu och grubblar över mitt tal som jag ska hålla imorgon.
Tänkte prata om dödstraff, lite jobbigt ämne.. Var ju också därför jag valde det but still, inte kul att behöva sitta med det nu! Så bäst att jag återgår till det så jag slipper sitta uppe hela natten.

Kram


Kommentarer
Postat av: emmy

nanana, här sitter vi och oskuldigt grillar godis, lalala....^^<3

2011-10-24 @ 22:08:57
Postat av: INGA - foto&stil

sv: tack så mycket!! :)



ser ut som om ni hade det riktigt mysigt ;)

2011-10-27 @ 19:26:28
URL: http://ingass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0