det blir vad man gör det till!

Idag såg jag ut lite såhär..




onsdagar är alltid fullbokade med skola och sedan sånglektion och numera också studioteknik!
jag ska lära mig mer om hur man jobbar i en studio, hur man spelar in och mixar och håller på.
så det är jätteroligt!
men jag kommer alltid hem väldigt sent på onsdagar, och under sådana dagar får man helt enkelt lära sig att koppla av och ta lite tid för sig själv emellanåt trots det hektiska schemat!

idag hann jag träffa Olivia en snabbis innan jag gick i några affärer och provade kläder i lugn och ro, hade sånglektion, satt och fikade(också där i lugn och ro) och avslutade med studioteknik.
det går att ta det lugnt och koppla av även under dagar som känns stressiga!
kram



Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

Jaa jag har aldrig varit en vintermänniska! haha :D

2012-02-22 @ 23:36:34
URL: http://penajs.spotlife.se
Postat av: Sandra

sv: men tack :)



Snygg!

2012-02-23 @ 12:42:57
URL: http://sandraso.devote.se
Postat av: Gabby

Vad använder du för smink på första bilden? Svara gärna i inlägg (:

2012-03-04 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0