himlen glittrar inatt

Bjuder på en bildbomb från den gångna veckan!
Det blev riktigt kallt och trots att solen sken många dagar var det is och snö ute!

Hade det bra med bästa Olivia måndag och tisdag, åt oss bokstavligen proppmätta och kunde knappt röra oss på tisdagkvällen. Men vi tog oss ut på en härlig promenad ändå och pratade om allt mellan himmel och jord!

Spenderade en eftermiddag med min underbara, bästa Emmy, något som var väldigt efterlängtat då det var längesen sedan sist!

Amanda färgade håret rött och är nu snäppet coolare än mig.. fan! ;)

Amanda och jag besökte Thailand, eller ja.. nästan i alla fall.

Köpte åtminstone med oss thaimat hem och hade en riktigt mysig kväll framför underbara The Notebook. Gud va vi bölade i slutet haha!


Sedan blev det fredag och här är jag nu, hemma hos pappa och ska se till att maten görs som den ska. Spenderar fredagskvällen här, något jag inte gjort på alldeles för länge!
Den här veckan har varit fullpackat och totalt uppbokad. Men oj så bra den har varit!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0