en plats av lycka





Det tar ett tag för mig
jag kanske glömmer hur man gör
sist var himlen vit som papper
ovanför

Men jag har slutat säga nej
nu ska jag göra vad jag kan
jag ska riva mina murar
tills vi ser varann

Jag vet vem jag är
när jag är hos dig
jag vet vem jag är
när jag är hos dig

Jag har aldrig fått ihop
modell och verklighet
jag tankar nya tankar
men långsamt som du vet

Så jag lovar ingenting
jag säger hellre förlåt
vi ska va dom vi vill vara
hellre nu än efteråt

Jag vet vem jag är
när jag är hos dig
jag vet vem jag är
när jag är hos dig

Jag har inte sagt till nån
att du blev kvar här igår
fast det är svårt att hålla tyst
när alla frågar hur det går


Kommentarer
Postat av: claris

vilka underbara bilder du tagit! ska vi ses snart? catching upp lite och så?<3

2012-03-12 @ 09:52:45
URL: http://950915.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0