Din sko!

Blev ingen skola för mig idag.
Halsontet och huvudvärken från igår var inte borta i morse. :/

Men iallafall, guuuuud vad tiden har gått fort!
Sist jag kollade på klockan var den typ nio och nu är den över 12!!:O
Har suttit och kollat på skor på www.dinsko.se t.ex...men i tre timmar? Wtf?
Fattar inte hur tiden går så fort, jag har ju inte jätteroligt liksom! Haha.
Kollat på dessa skor, dem är snyggare på.
Lite hög klack men jag är ju bara 1.58 så det är väl lugnt så sett. :)

Midcut boot

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack tack :) Haha jag måste erkänna att jag sett paradies en gång och jag höll på att garva ihjäl mig åt deras konversationer:) Hoppas allt är bra me dig?

2009-12-08 @ 13:58:11
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! puss

2009-12-08 @ 14:46:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0