nu mår jag som bäst

Jag spenderar fredagskvällen med mina underbara vänner!
Jag älskar känslan av att vara omgiven med de bästa, och jag älskar känslan att älska mina vänner!
Angelica, Olivia, Emmy och jag sitter runt köksbordet med tända ljus och godis i huset i skogen. Utomhus är det kolsvart med en vacker natthimmel full av stjärnor.
Det är en underbar kväll, och än är natten ung!



Tyvärr hittar jag inte kamerasladden så kan inte bjuda på de mysiga bilderna jag tagit nu, men hittar den förhoppningsvis snart! Ni får en bild på mig istället, yey...! ;)

Ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina fina du! :)

2011-11-26 @ 13:59:08
URL: http://julielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0