today



black, white and high heels
simpel, classic and high up there

Idag är det Förintelsens minnesdag, och minnena från projektet Då och Nu som jag var med i för ett år sedan(där vi fördjupade oss i förintelsen och dess inverkan då och nu, på hur det kunde hända och varför det fortfarande händer på många platser i världen, och där vi sedan åkte till Polen och såg med egna ögon bevisen på det fruktansvärda som hände), väcks till liv igen.
Och inte nog med det...
Sverigedemokraterna besökte min skola idag. Jag blev arg och frustrerad bara av se dem sitta där. Vakter och poliser hade de med sig också, och de satt där och sa till en kille med utländskt ursprung att - vi kan väl inte hjälpa att eran kultur kommer och tar våra jobb... (!!!!!!!!!)
Åhh jag blir så arg på sådant här. Sverigedemokraterna = okunskap!


Kommentarer
Postat av: Sandra – Piffad

fin header :)



sv: taack! glad jag blir!

2012-01-27 @ 20:26:36
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Andrea

då och nuuuu buhuh

2012-01-29 @ 14:34:37
URL: http://duststars.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0