Set me on fire

Under det här året har jag blivit mycket äldre. Det kan låta konstigt, ett år är väl alltid ett år kanske ni tänker? Men det här året har varit annorlunda. I och med gymnasiet, och i och med fler utekvällar och andra sociala sammanhang, har jag fått nya vänner, jag har lärt mig mer om människor och jag har lärt mig mer om mig själv. Jag har gjort många bra saker, och vissa kanske mindre bra, men alla erfarenheter jag fått under det här året har lett mig till där jag är idag. Och jag nöjd med där jag är idag! Jag har blivit mer självsäker, har stärkt min relation med många vänner, jag har utmanat mig själv och jag har insett att allt löser sig, på ett eller annat sätt. Jag har varit otroligt lycklig, otroligt ledsen, galen, vild, lugn, tyst, högljudd, glad, nöjd, besviken, säker, osäker, kär, euforisk och inspirerad. Det här året har gjort mig rikare på erfarenheter, kunskaper och på insikter. Men än är jag ung, och man lever bara en gång! Njut av livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0