you say you never had it so good

Sitter och lyssnar på en ekonomigenomgång nu, men jag driver sakta men säkert iväg till roligare saker.. Läser bloggar och tänker på ikväll. Ikväll ska vi på teater! Det ska bli så roligt!
Innan det kanske vi ska ut och äta, och jag har siktat in mig på ett par skor som kanske får följa med mig hem efter skolan..


Längtar till på fredag också då jag ska klippa mig och slinga håret.
Det ska bli så skönt och roligt att piffa upp mitt hår lite! Vet inte riktigt hur jag ska göra det, men Angelica Blick får en ju att dregla så fint hår som hon har...

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare!!

Vem ska du på teater med?:)

2012-05-15 @ 16:46:44
Postat av: Esara

pusspuss julle, jag vill vara med på en dans, och om du ger mig en chans börjar jag svänga på min svans!

2012-05-15 @ 18:16:37
URL: http://esara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0