Snygga bilder och god jul! ;)

Hej bloggen och ni snygga bloggläsande!

Jag och Elin och Robert va på stan och kollade runt lite, själv är man ju luspank och julklappsklar så det var nästan (NÄSTAN) bara jobbigt... :S
Sen åkte vi till farmor och fikade lite, där Niklas var också.
Sen följde jag med han och vi åkte ut till pappa en stund för att sedan åka igen, till mamma denna gång!
Och smaka lite på julbordet i förväg av någon anledning.
Olle tyckte det var kul att jag sa att vi skulle fira "lilla julafton" men det har blivit lite av en tradition nu, att fira jul på båda ställena eftersom jag har skilda föräldrar.

Här kommer lite roliga bilder!
GOD JUL! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0