Första SM-kvals matchen avklarad!

Nu är jag både:

Fräsch och ren
och
mjuk och len!

Skönt att duscha efter match, spelade ju första SM-kvals matchen mot Qbik idag.
VI VANN!
Dem spelade bra men vi spelade bättre och hade mycket mer avslut och chanser på mål.
Matchen slutade välförtjänt 4-0.
Jätteroligt!

Blir en till match på fredag, inte säkert att jag ska vara med på den men det var kul att bli uttagen till den första matchen iallafall.
För att dem ska vinna och gå vidare till SM måste dem vinna med 5-0, gör vi ett mål måste dem vinna med 6-1 och så vidare.

Nu sitter jag och läser bloggar, spelar gitarr och sjunger och ska öppna lucka nummer 6 på min fina chokladkalender.



Puss (L)


Kommentarer
Postat av: betty

tack så mycket! ja hans blogg är jättebra! :)

2009-12-06 @ 13:36:27
URL: http://husdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0