Staaaan:)

Hej!

Idag har jag vart på stan med Emmy och Angelica;)
Åkte först in med Elin, mamma och farmor till Gengåvan för att lämna in massa kläder och sånt, kollade runt lite också efter nåt snyggt "secondhand-plagg" men hittade inget speciellt.
Köpte dock några armand för 5 kronor och en kedja för 10.
Om ni undrar vad jag ska ha kedjan till så är den till för mitt lilla "klänningprojekt".
Hade ju ett linne som jag nästan aldrig använde för det var konstigt i modellen så jag ska göra om den till klänning...eller försöka iallafall, man måste ju vara lite kreativ;)
Gick iallafall på stan sen med Emmy och Angelica och köpte denna söta lilla sak på bilden.
Det var rea så tänkte passa på;)

Imorrn är det cup som gäller, har fruktansvärt ont överallt, ben, rygg, huvud m.m men ni vill väl inte höra mina klagorop förstår jag så skit samma, det blir nog skojj;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0