Till västkusten!

Hejsan!
Idag ska jag o pappa åka ner till Uddevalla...på MOTORCYKEL!!
Det ska bli väldigt mysigt faktiskt, det är så mycket härligare att åka motorcykel och känna sig lite fri, än att sitta instängd i en varm bil i 2-3 timmar.
Ont i röven kommer man nog få förstås...men skit samma;)

Ska väl va i Uddevalla i typ två nätter men sen tar jag nog tåget eller nåt ner till Göteborg:D
Där får jag träffa syster och kompis, ska på Liseberg tror jag.
Mkt rooooligt<3

Ha det så bra så länge, ni är dåliga på att kommentera så gör det också;)
Puss

P.S bjuder på en väldigt gammal bild på mig, brorsan och Amanda så enjoy;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp i lingeonveckan

2009-07-20 @ 14:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0