Min dag;)

Hej!

Sitter hemma nu, klockan är 11 minuter över 1 och har tänkt gå o lägga mig snart...Trots att man totalt vänt på dygnet nu när man är ledig;) Men innan det tänkte jag berätta om min dag så varsågoda...;)

Jag vaknade väl vid halv tolv tiden på förmiddagen som vanligt nu på sommarlovet, och gissa vad!
Solen sken och det var varmt ute, snacka om att bli lycklig, tänkte att yes! nu är sommaren här igen;)
Men den lyckan blev ju inte särskilt lång eftersom det började regna igen senare på kvällen...
Var förövrigt ute o red med Jossan då, det var kul trots att hästen var väldigt "pigg", sprang runt som en galning och inte lydde en.
Efter ridandet var det ju bara att cykla hem till kära Långkärr ute i skogen, och ja det regnade fortfarande väldigt mkt då! Där möttes man av far min som sa att vi skulle åka på bio nu...
NU??!! men vafan jag har ridit o luktar häst, kan jag få duscha först?
Jaja, släng dig i duschen!
Så fick man göra det o sminka sig, klä på sig o ringa runt till alla på samma gång innan vi sen åkte in till stan.
Filmen hette Johan Falk, gruppen för speciella insatser, elr nåt sånt;)
En svensk film om polisen, kriminalitet och "pang, pang" men den var faktiskt rätt bra, brukar inte gilla svenska filmer men den här var helt okej. Fast erkänn att namnet på "gruppen" låter väldigt löjligt...haha:P
Gruppen för Speciella Insatser "GSI"
Wannabe "CSI" säger jag bara, hihi^^

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, kommentera inläggen, och ge förslag på vad ni tycker jag ska skriva om;)

Ha det bra, puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0