Bra dag! :)

Bloggen!

Idag var jag ju på stan med Emmy en stund, det var kul!
Köpte en lång t-shirt från Monki.
Gillar den skarpt, så var ju tvungen att ha den på våran lilla filmkväll med Angelica och Sandra också.
Fick också tag på ett farsdag kort och en liten present, hoppas han blir glad haha.




På stan prövade jag och Emmy skor såklart.
Hittade några coola med riktigt höga klackar!
Förstår inte hur man kan gå i såna, måste ju typ vara jättevig i vaderna eller nåt. ;)

Lägg märke till att skorna jag provade matchade tröjan jag köpte! Hehe




Suddig mobilbild...-.-



Filmkvällen var förövrigt lyckad, väldigt mysigt med bra kompisar framför en rolig film.
Såg nån tonårsfilm om en tjej och en kille som bytte liv med varandra, de bytta liksom kropp och allt!
Knasig, och väldigt lik många andra filmer men den gav många bra skratt!

Hoppas ni har haft en trevlig lördagkväll!

Puss





Kommentarer
Postat av: SANDRA=D

lågskorna var sjukt snygga! ;o

hihi filmkvällen var så lyckad:)+ att din t-shirt var assnygg;)

2009-11-08 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0