Helgen, och cup hela dagen!

Bloggen!

Ska nu uppdatera den här helgen som har gått sååå fort! :/

I lördags var jag med Emmy, Lina och Clara.
Det var jättekul och mysigt, drack varm choklad med skum och marchmellows (stavning?)

Tittade även på storfavoriten Twilight! ( skräll, jag vet haha )

Älskar er mina småfjärtar! <3



Mitt hjärta.... haha, blev inte jättelyckat kanske men visst ser man att det är ett hjärta? (a)




Sen hem och äta och ta det lugnt.

Gick till Stina en stund också som hade fest, det var trevligt!
Synd bara att jag var tvungen att gå vid typ kvart över tio redan, hade ju knappt börjat då menmen.


Smexig bild eller hur!! Haha



Anledningen till att jag var tvungen till att gå hem så tidigt var för idag spelade vi inomhusfotbollscup hela dagen!
Det va kul men jobbigt, gick upp klockan sex då samlingen på Lunnevi var klockan sju -.-

Vi spelade bra hela cupen tycker jag, kunde ju såklart gått bättre men alla va duktiga.
Och med alla så menar jag de 5 95:orna och 2 96:orna som laget bestod av, spelade dessutom i F-94 gruppen, haha.
Grattis iallafall till Amanda som fick priset för Cupens bästa spelare! Inte dåligt det asså.
Och grattis till mig som la första straffen sens klassfotbollen i typ tvåan...OCH SATTE DEN!
Kanske inte en sån stor grej, men det var det för mig...så jag är glad! Hehe

Nu är jag hemma iallafall, duschat och ska snart äta.
Ska tona bort min fula utväxt också! Hoppas det blir bra.

Hoppas ni haft en trevlig helg! :)

Puss<3

 


Kommentarer
Postat av: Matilda kussen

haha låter som om due haft kul!!!!!!!! <3

2009-11-15 @ 20:32:53
URL: http://metteflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0