Quake 4? ;)

Hej!

Spelade ju som sagt bowling idag, det var väl ganska kul antar jag.
Men det var drygt och man tröttnade ganska fort, så jag och Clara åkte hem vid två istället för vid tre.

Sen åkte jag och mamma till skolan, mötte upp pappa och hade utvecklingssamtal.
Det gick bra, och ganska snabbt. SKÖNT!

Är iallafall hos pappa nu, har gett mat åt mina små söta kaniner här ute och ska väl äta snart jag med.

Tänkte också testa ett spel som min bror installerat på datorn, heter Quake 4.
Ingen aning om vad det är eller hur man gör, men tror det var något med aliens, haha.
Har ju inget bättre för mig så varför inte? :D

Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: meja ;)

Du är sjukt fin (L)

bara så du vet det

2009-11-19 @ 17:09:39
URL: http://mejatserud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0