17 again

Hej, är sjuk idag :(

Har varit lite småförkyld hela veckan men det var mycket värre i morse så jag stannade hemma, stannar nog hemma imorrn också.

Jag och mamma kollade på 17 again förut :)
Någon som har sett den?
Jag kan ju inte påstå att jag tyckte den var skitbra, men den var rolig...och pinsam, sådär så man verkligen får ångest för de i filmens skull liksom. Haha ;)
Och Zac Efron är ju inte helt fel att vila ögat på, trots att han är lite smörig...och ruskigt lik min bror ibland:S
Men när han inte är det, så ser han rätt bra ut...haha xD

Men hittade den här på youtube, hehe är lite rolig faktiskt.
Zac Efron sjunga med till Barbie Girl?

http://www.youtube.com/watch?v=zI0rWt8REus&feature=related

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0