Robert Pattinson!

Heeej;)

Igår va jag med massa kul folk och sov hos Emmy med Lina och Linnea också.
Mysigt vare, imorse åkte Lina som skulle på marknad, och istället kom Clara.
Så vi kollade på filmer med roliga minnen<3

Sen kollade vi på Twilight.
Jag kan inte hjälpa det, men jag verkligen älskar Twilight!
Och jag vill inte låta som någon desperat fjortis som köar i timmar( vilket jag inte är heller ) för att vara först att se både det ena och det andra, men jag kan knappt vänta tills New Moon kommer ut!
Jag tror att gillar man inte Twilight så gillar man den verkligen inte!
Men om man gillar den så är det ruskigt svårt att inte älska den!

Här kommer dagens:

Låt: Let me sign, med Robert Pattinson http://www.youtube.com/watch?v=7H47oQH1TW4&feature=related

Film: Twilight

Kändis: Robert Pattinson











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0