Ge mig låtar jag kan spela! :D

Hejhopp gummisnopp!

Tycker att det är jättekul när ni kommenterar, men jag vet faktiskt inte hur man svarar...*generad*
Tkr det borde står någonstans men det gör det inte...hehe, men fortsätt gärna kommentera!

Nu sitter jag och kollar låttexter, lyssnar på musik och kollar lite bilder på bdb.
Den här låten är cool, speciellt texten.

http://www.youtube.com/watch?v=5H1sqXNZkbE


Annars ska jg nog försöka plugga lite engelska och spela lite gitarr.
Känner mig så dum, tycker ju att det är kul att spela gitarr men nu har jag typ inte spelat på två veckor, hade ju inta gitarr förra måndagen...
Tipsa gärna om låtar ni tycker är bra, som jag kanske kan spela gitarr till!

Tack på förhand, puss<3


Kommentarer
Postat av: meja ;d

du får gärna lära mig att spela gitarr någon dag ;) <3

2009-10-16 @ 20:59:14
URL: http://mejataserud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0