Göteborg imorrn!!!<3

Hej!
Fredag igen, tiden går fort.
Kom på att jag har knappt hunnit tänka på att hösten verkligen är här när jag insåg att det är snart Halloween, och november:S
Det snöade ju ffs i morse!

Men även om denna vecka kanske inte har varit den bästa med sjukdom och dret så räddas den dock av att vi drar till GÖTEBORG imorrn!
Jag, Linnea, Felicia och Jossan är det som ska shoppashoppashoppa!
Kmr bli väldigt kul, jobbigt dock att man måste gå upp typ halv sex eftersom tåget går vid sju...-.-
Ska ju sova hos syster sen i deras nya lägenhet.
Men mer detaljer får ni sen, med det jag köpt o.s.v. Hehe.

Hoppas alla kommer ha en lika kul helg som jag är säker på att jag kmr ha!
Puss<3


Vem vet, kanske blir nåt sånt här?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0